Wednesday, June 30, 2004

Hasrat tak kesampaian..

Today, aku berkobar2 nak tgk Spiderman2.. eventhough rasa penat sebab semalam aku tak dpt tido the whole night ngantuk siot!. Pusing2 atas katil, sedar2 dah 10am.. oh damn it. 10am - 1pm baru dpt tido. And yeah.. I got one of those weird dreams again. Malas nak describe, too merapu another wacky dream...

Dressed in my 'lama-dah-beli-tapi-baru-nak-pakai' black Giordano tshirt aku yg ada tulisan cina or whatever lah. Bought it time sale in Mid Valley dulu, buy two for RM29.90 kot. Aku pun angkat la satu kaler merah (ada ong bak kata org cina) and hitam (eventhough aku tak suka hitam) sebab tuh je design yang lawa comparing others. [Picture: muka apek ngantuk dgn baju cina nyer]

Pickup Shah and Pijan, head to town and ate my fav Sundae Strawberry at McDs. Pastu, teman Shah beli toiletries kat Watson. Esok, dia balik Mantin dah.. so aku pun saja beli Shokubutsu 'orange' shower foam, nak try la kan.. mana tau better than Palmolive 'Sensual' yg kaler merah tuh. So, aku pun ajak la Shah tgk Spiderman2 tapi dia nih mcm tak brapa suka tgk wayang.. tak tau la naper. Nevermind la, demi member.. aku gadaikan Spiderman2. Seriously, aku memang cool with dat.. aarrghhh!!! grr grrrr..

Dah lah, almost maghrib nih. Nak prayer dulu semayang japs... Ciao!


P/S: Aku saja nak try start letak emoticons kat blog. Takde idea. Bengang. Frustrated.